Jsi profík a hledáš specifickou oblast?

Využij jednotlivé moduly podle svého výběru

Zvol si balíček nebo zakup jen ty moduly, které právě potřebuješ.

Co obsahuje celé školení?

Nejsme jen další školící agentura, živíme se marketingem. Naučíme tě, jak dělat marketing správně i efektivně, a navíc ti prozradíme naše osvědčené know-how, strategie a techniky, které pomohly uspět a vyrůst firmám i neziskovkám.

12 ucelených modulů

Od osvojení marketingových principů, přes tvorbu strategie, až po nastavení PPC reklamy.

30+ hodin vlastního studia

Odborná znalost získaná díky edukativním videím i praktickým cvičením.

15+ šablon

Marketing není těžké pochopit, když máš po ruce ověřené postupy a konkrétní šablony, se kterými můžeš pracovat.

Desítky hodin dalšího inspirativního obsahu

Připravili jsme pro tebe hodiny dalšího inspirativního obsahu, knih, článků a profilů, které stojí za to sledovat.

Speciální balíčky toho nejžádanějšího know-how

Úvod do marketingu (nejen) na sociálních sítích

Soubor lekcí, které ti detailně představí jednotlivé sociální sítě, a zároveň odpoví na otázky, jak postupovat při tvorbě brandu, co je to pozicování nebo tonalita.
Více informací →

Jak vytvořit strategii pro sociální sítě

Díky kombinaci těchto lekcí už nebudeš muset přemýšlet, co nasdílet na sociální sítě. Určíš si, jaká sociální síť je vhodná pro tvé podnikání, prodejní argumenty, cílovou skupinu i relevantní obsahový plán. 
Více informací →

Jak na
Instagram

Komplexní know-how o Instagramu od tvorby strategie, přes tipy na sběr followers či prodej, až po detailní seznámení s oblastí influencer marketingu.
Více informací →

Na jakýkoli zakoupený program získáváš roční přístup.

Nebo si vyber jednotlivý modul

Modul 2: Marketingové myšlení a principy

V tomto modulu ti vysvětlíme základní marketingové principy. Odpovíme na otázky, jak poznáš funkční web, co je marketingový princip STDC nebo co všechno může zákazníka ovlivnit při jeho cestě k nákupu.

Modul 3: Specifikace brandu

Myslíš si, že značka je pouze název a logo? To jsi na omylu. Zde si ukážeme, co všechno v myslích zákazníků utváří ucelený obraz brandu.

Modul 4: Sociální sítě v kostce

Liky, sdílení, retweety, stories nebo třeba reels - v tomto modulu si posvítíme na pojmy a práci s šesti největšími sociálními sítěmi v České republice, jimiž jsou Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, TikTok a X (Twitter).

Modul 5: Tipy pro práci se sociálními sítěmi

Co je to community management? Jak si poradit s hatery? Vybudovat komunitu nebo efektivně recyklovat obsah? Zde odkrýváme vlastní recepty a know-how z praxe, které aplikujeme u našich klientů.

Modul 6: Marketingová strategie

Důležité je si také vysvětlit, že marketingové aktivity nestojí samostatně, ale vzájemně se doplňují, a proto je důležité umět je strategicky uchopit, propojit a naplánovat.

Modul 7: Obsahové pilíře a obsahový plán

Prodlouženou rukou strategie je obsahový plán. Proto si ukážeme, z jakých pilířů se tvůj obsah může skládat a jak naplánovat jeho sdílení, aby se naplnily stanovené cíle.

Modul 8: Textace na SoMe

Není psaní jako psaní. Tento modul ti ukáže, jak ovládnout textaci pro sociální sítě a další online komunikaci. Neboj, jde se to naučit. Nudným příspěvkům už odzvonilo!

Modul 9: Grafika

Vizuál je první věc, která podvědomě zapůsobí na člověka. Hezky promyšlený banner či fotka dokáže zastavit nekonečné scrollování feedem a získat nového sledujícího nebo zákazníka. Canva je skvělý nástroj, který ti s tvorbou vizuálu pomůže.

Modul 10: Nástroje na plánování a vyhodnocování

Jestli něco opravdu usnadní a zefektivní práci, pak jsou to nástroje na plánování a vyhodnocení obsahu. A report je zase klíčový pro dlouhodobé zlepšení komunikace na sociálních sítích.

Modul 11: Výkonnostní reklamy

Nedílnou součástí efektivního marketingu je v dnešní době výkonnostní reklama, která má mnoho podob a způsobů využití. Proto je doslova klíčové ji správně nastavit a zacílit. My se společně podíváme na Google Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads i Business manager.

Modul 12: Influencer marketing

Už víš, jak zařadit sítě či PPC reklamy do efektivního marketingového mixu. Poslední modul ti ukáže, jak na spolupráci s influencery od tvorby briefu až po strategii.

Kdo tě bude školit?

Kurzem tě provedou profesionální marketéři přímo z agentury Allset. Připrav se na kurz plný praktických poznatků a zkušeností. Žádná zbytečná teorie a „vata“.

Lektorka sociálních sítí a influencerka

Eliška-Jana Auer

Eliška řídí v Allsetu tým Social media, školí pro #Holkyzmarketingu, mentoruje vlastní klienty a její fanouškovská základna na sociálních sítích přesahuje 120 tisíc followers. Za 6 let v on-line marketingu strávila nad tvorbou značek tisíce hodin a pod rukama jí prošly desítky klientských účtů. 

Zakladatel a CEO

Michael Beran

Michael celou firmu budoval od samotných základů bez externích investic a nyní je majitel a investor více projektů. Podniká již 9 let a jeho specializace je kromě marketingu i v HR a salesu. Proto přináší strategický pohled a vnáší do kurzu praktičnost a podnikatelské myšlení.

Head of PPC

Christian Třeba

Christian v naší agentuře drží nadhled nad PPC reklamou u každého klienta a dohlíží na to, aby vše šlapalo jako hodinky a klienti byli spokojení. Za posledních 6 let mu pod rukama prošly desítky malých, středních i nadnárodních firem, pro které zastřešoval vše od tvorby celkové strategie po její exekuci.

Fotograf a influencer

Jan Auer

Honza má k tvorbě velmi blízko. Nejen proto, že se živí jako profesionální fotograf,
ale především je taky úspěšný influencer. Nechá tě proto nahlédnout do oblasti influencer marketingu, ve které plave jako ryba ve vodě. 

Za co nás chválí naši klienti?

Jestli jste si mysleli, že pro vlastnosti jako elegance, rychlost, spolehlivost, velká paměť a profesionalita, musíte mít nový produkt od Applu, tak to jste ještě nespolupracovali s Eliškou.
Lucie Eon VonchitzkiLife mentor & motivation coach
V Allsetu se umí nacítit do projektů lidí, se kterými spolupracují, pochopit, co potřebujete a posunout vás na úplně jinou úroveň (o které jste ani netušili, že lze). Navíc chválím osobní a přátelský přístup.
Jiří VosýnekZakladatel Jídlo Baví

Nejčastější dotazy

Je kurz vhodný pro úplné začátečníky?

Ano, samozřejmě. I když je výhodou mít v marketingu alespoň základní přehled, v kurzu se bez problému zorientuje i úplný začátečník.

Jak dlouho budu mít ke kurzu přístup?

Ke všem videím a materiálům budeš mít doživotní přístup, takže si ho můžeš projít svým vlastním tempem.

Jaké materiály během kurzu obdržím?

Získáš přístup k video lekcím, šablonám, návodům a dalším užitečným materiálům, které ti pomohou v praktické aplikaci nových znalostí a dovedností.

Jak rychle mohu absolvovat kurz?

Kurz je navržen tak, aby byl samostatný a přizpůsobitelný. Můžeš si ho projít vlastním tempem, ať už rychleji nebo pomaleji.

Budu potřebovat speciální software nebo nástroje?

Většina obsahu a tipů je postavena na dostupných online nástrojích, ale zmiňujeme i některé placené programy. Vždy máte více alternativ a co se rozhodnete využívat v praxi, je již na tobě.

Obsah certifikovaného školení

12 lekcí, desítky materiálů a dokumentů

1. Úvod ke školení

První video je věnováno praktických náležitostem samotného kurzu, díky čemuž budeš vědět, jak s jednotlivými moduly pracovat, aby pro tebe byly maximálně přínosné.

2. Marketingové myšlení a principy

V tomto modulu ti vysvětlíme základní marketingové principy, na kterých budeš dále stavět, ať už půjde o vymýšlení strategie, tvorbu obsahu či nastavování reklam.

3. Specifikace brandu

Myslíš si, že značka je pouze název a logo? To jsi na omylu. Zde si ukážeme, co všechno v myslích zákazníků utváří ucelený obraz značky.

4. Sociální sítě v kostce

Liky, sdílení, retweety, stories nebo třeba reels - v tomto modulu si posvítíme na pojmy a práci s největšími sociálními sítěmi v České republice, jimiž jsou Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, TikTok a X (Twitter).

5. Tipy pro práci se sociálními sítěmi

Co je to community management? Jak si poradit s hatery? Vybudovat komunitu nebo efektivně recyklovat obsah? Zde odkrýváme vlastní recepty a know-how z praxe, které aplikujeme u našich klientů.

6. Marketingová strategie

Důležité je si také vysvětlit, že marketingové aktivity nestojí samostatně, ale vzájemně se doplňují, a proto je důležité umět je strategicky uchopit, propojit a naplánovat.

7. Obsahové pilíře a obsahový plán

Prodlouženou rukou strategie je obsahový plán. Proto si ukážeme, z jakých pilířů se tvůj obsah může skládat a jak jej sestavit tak, aby se naplnily stanovené cíle.

8. Textace na SoMe

Není psaní jako psaní. Tento modul ti ukáže, jak ovládnout textaci pro sociální sítě a další online komunikaci. Neboj, jde se to naučit. Nudným příspěvkům už odzvonilo!

9. Grafika

Vizuál je první věc, která podvědomě zapůsobí na člověka. Hezky promyšlený banner či fotka dokáže zastavit nekonečné scrollování feedem a získat nového sledujícího nebo zákazníka. Canva je skvělý nástroj, který ti s tvorbou vizuálu pomůže.

10. Plánování a vyhodnocování

Jestli něco opravdu usnadní a zefektivní práci, pak jsou to nástroje na plánování obsahu. A report je zase klíčový pro dlouhodobé zlepšení komunikace na sociálních sítích.

11. Výkonnostní reklamy

Nedílnou součástí efektivního marketingu je v dnešní době výkonnostní reklama, která má mnoho podob a způsobů využití. Proto je doslova klíčové ji správně nastavit a zacílit. My se společně podíváme na Google Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads i Business manager.

12. Influencer marketing

Už víš, jak zařadit sítě či PPC reklamy do efektivního marketingového mixu. Poslední modul ti ukáže, jak na spolupráci s influencery od tvorby briefu až po strategii.
Výhodné balíčky
od 3.500,-
30 denní garance vrácení peněz
Narazil jsi na lekce, které už dobře znáš? Zakup si pouze konkrétní část z našeho kurzu nebo se podívej na výhodné balíčky, které jsme pro tebe připravili.
Celý kurz + konzultace s lektory
25.000,-
30 denní garance vrácení peněz
V tomto balíčku dostaneš nejen celý on-line kurz, ale také 6 konzultací s lektory, kde můžeš probírat nově nabyté know-how přímo v kontextu svého projektu.