Copywriting
Copywriting není jen o dobře znějících slovech a psaní článků nebo textů na web. Tvořit slova umí každý, kouzlit s nimi ale umí málokdo. Prodáváte tolik, kolik byste chtěli? Možná je chyba právě ve vašem písemném projevu...
Zkušený copywriter ví, jakým slovům se má vyvarovat. Z pod kůží zavedených slovních spojení se mu ježí chlupy a za “vypůjčování” textů odjinud by nejraději sám zavíral. Pokud jste vaši firmu zakládali s tím, že bude jiná, měl by být jiný i váš copywriting.
Dokážete odkomunikovat přidanou hodnotu tak, aby si cílová skupina uvědomila, že by ji vaše firma měla zajímat? Pokud si nejste jistí, vyhledejte experta, kterému SEO copywriting, obsahová analýza ani obsahový marketing nejsou cizí v danném segmentu.
Čárka, Vás - vás, s - z, připomněl, vyjímečný, mě - mně, … Text bez chyb ve stylu i v jazyce je prací copywritera. Nechte to na něm. Zábava sice prodává, lépe ale prodají pozitivní emoce. Pokud nevíte, jak správně psát, ostřílený textař vás od pádů ochrání.
Důležitost copywritingu už jste asi pochopili. I to, že my vám ho dodáme. Jak to tedy u nás celé probíhá a je potřeba, abyste nám s tím nějak pomohli?
Proces spolupráce
1. Nejprve se poznáme. Ne že by to bez dobré kávy nešlo, ale pokud vám máme psát z duše, musíme vědět, jestli sladíte. Chápete.
2. Upřesníme si vaše požadavky a aktuální potřeby. Je libo korekturu, textaci webu, odborný článek? Vždy požádáme o potřebné podklady.
3. Budeme se vás ptát. Hodně. Až dostatečně dobře pochopíme vaši službu či produkt a zjistíme, v čem je vaše hodnota, pustíme se do práce.
4. Provedeme analýzu trhu, nastudujeme konkurenci a přiblížíme se vaší cílové skupině. Vše potřebné od vás máme, vy teď už jen čekáte.
5. Následuje lehká emoční smršť - už víte, že ta prodává nejlépe. Vytvoříme texty, které budou vyjadřovat vaši vizi a to, proč svou práci děláte.
6. Aby sdělení fungovalo tak, jak má, musí i obraz říkat totéž, co slova. Rádi zajistíme grafika i profesionála na web a sjednotíme komunikaci.
7. Pošleme vám návrh textu a najdou-li se místa, která potřebují větší péči, rádi jim ji věnujeme. Vše vždy projde naší kontrolou.
8. Zapracujeme vaše připomínky, bude-li třeba přeložíme jazyk, a máme hotovo. Když budete spokojeni, potkáme se příště znovu.
Copywriting rozhoduje o konverzi a vzbuzuje u vašich klientů a zákazníků důvěru. Nepodceňte ho. Dobře uchopený text vám bude přínosem i pro SEO - stejně tak jako tento popisek obsáhne klíčová slova vaší cílovky, aniž by to poznala.