Jednotlivé balíčky kurzu
Máš již zkušenosti v určité oblasti marketingu a potřebuješ si doplnit pouze konkrétní část?
Zakup si moduly přesně podle své preference. Pokud si lámeš hlavu s tím, jak je poskládat, mrkni na nachystané balíčky.
Balíček 1: Úvod do marketingu na sociálních sítích
Než začneš tvořit obsah na sociální sítě nebo targetovat své potenciální zákazníky prostřednictvím reklam, je potřeba začít od základů. Jen tak totiž pochopíš, jak nad strategií a samotným obsahem přemýšlet. Proto jsme pro tebe připravili modul, který ti nejen detailně představí jednotlivé sociální sítě, ale zároveň odpoví na otázky, jak postupovat při tvorbě brandu, co je to pozicování, tonalita nebo proč se vůbec vyplatí do značky investovat.
Obsah balíčku:
Modul 2: Marketingové myšlení a principy
Modul 3: Specifikace brandu
Modul 4: Sociální sítě v kostce
Jaké materiály na tebe čekají:
- Specifikace branduTonalita značky, Komunikační manuál, Definice brandu
- Marketingové myšlení a principyVstupní marketingový brief, Funnel STDC
- Sociální sítě v kostceManuál správně nastaveného profilu pro FB, IG, LiN, TT, YT i X (Twitter)
- Doporučené marketingové publikace
Balíček 1
Úvod do marketingu na sociálních sítích
1 900 Kč
30 denní garance vrácení peněz
Balíček 2: Jak vytvořit strategii pro sociální sítě
Díky kombinaci těchto modulů už nebudeš muset přemýšlet, co nasdílet na sociální sítě. Dokážeš určit, jaká sociální síť je vhodná pro tvé podnikání, zvolíš si tón komunikace, cíle, USP's, cílovou skupinu, a nakonec zvládneš připravit i relevantní obsahový plán.
Obsah balíčku:
Modul 4: Sociální sítě v kostce
Modul 6: Strategie
Modul 7: Obsahové pilíře a obsahový plán
Jaké materiály na tebe čekají:
- StrategieCílová skupina: šablona + ukázka, Analýza konkurence: šablona + ukázka, Styl komunikace, USP & UVP: šablona + ukázka, Cíle komunikace: ukázka
- Obsahové pilíře a Obsahový plánObsahové pilíře: šablona + ukázka, Obsahový plán: šablona, Významné marketingové dny na celý rok
- Manuál správně nastaveného profilupro FB, IG, LiN, TT, YT i X (Twitter)
- Doporučené marketingové publikace
Balíček 2
Jak vytvořit strategii pro sociální sítě
3 900 Kč
30 denní garance vrácení peněz
Balíček 3: Jak na Instagram
Otevři dveře do světa Instagramu. V tomto modulu ti ukážeme, jak jej využít na maximum. Nejprve získáš potřebné know-how o samotné platformě a tipy na sběr followers či prodej. Následně si vytvoříš vlastní social media strategii a navazující obsahový plán. Nakonec na tebe čeká detailní seznámení s influencer marketingem, který se ti bude při práci s Instagramem náramně hodit!
Obsah balíčku:
SoMe v kostce: Instagram
Modul 5: Tipy pro práci se sociálními sítěmi
Modul 6: Strategie
Modul 7: Obsahové pilíře a obsahový plán
Modul 12: Influencer marketing
Jaké materiály na tebe čekají:
- StrategieCílová skupina: šablona + ukázka, Analýza konkurence: šablona + ukázka, Styl komunikace, USP & UVP: šablona + ukázka, Cíle komunikace: ukázka
- Obsahové pilíře a Obsahový plánObsahové pilíře: šablona + ukázka, Obsahový plán: šablona, Významné marketingové dny na celý rok
- InstagramModelové příspěvky, Manuál správně nataveného profilu
- Influencer marketingTypy spoluprací, Vzor smlouvy s influencery, Ukázka briefu pro influencer kampaň, Strategie pro influencer kampaň
- Doporučené marketingové publikace
Balíček 3
Jak na Instagram
4 900 Kč
30 denní garance vrácení peněz
Samostatné moduly
Modul 2: Marketingové myšlení a principy
Modul 3: Specifikace brandu
Modul 4: Sociální sítě v kostce
Modul 5: Tipy pro práci se sociálními sítěmi
Modul 6: Marketingová strategie
Modul 7: Obsahové pilíře a obsahový plán
Modul 8: Textace na SoMe
Modul 11: Výkonnostní reklamy
Modul 10: Nástroje na plánování a vyhodnocování
Modul 11: Výkonnostní reklamy
Modul 12: Influencer marketing
Samostatné moduly
Marketingové myšlení a principy
Specifikace brandu
Sociální sítě v kostce
Tipy pro práci se sociálními sítěmi
Strategie pro sociální sítě
Obsahové pilíře a obsahový plán
Copywriting
Grafika
Nástroje na plánování a vyhodnocování
Výkonnostní reklamy
Influencer marketing
Co ti kurz přinese
Nejsme jen další agentura, co školí. Především děláme sami marketing - a to nás živí. Předáme ti nejen základy pro úspěšný marketing, ale také odhalíme naše interní know-how strategie a techniky, díky kterým jsme pomohli uspět a vyrůst spoustě našich klientům.
Osvojíš si nejen strategické marketingové myšlení,
ale i kreativitu pro tvorbu obsahu a výkonnostní kampaněNaučíš se praktické dovednosti a postupy, které můžeš okamžitě použít při své práci
Naučíš se těžit z propojení různých marketingových sítí, kanálů a nástrojů
Zorientuješ se v práci s daty a v analýze výsledků,
což je klíčové pro zlepšování marketingových kampaníZískáš manuály, vzory, šablony, tipy a nástroje, které ti ušetří čas a zlepší tvou efektivitu
Díky kurzu budeš schopen marketingové kampaně vytvářet a vést samostatně
Otevřeme ti přístup k unikátní síti odborníků, kteří ti rádi poradí a nasdílí zkušenosti
Zorientuješ se v tom, jak efektivně pracovat s nastupujícími marketingovými trendy
Kdo tě bude školit?
Kurzem tě provedou profesionální marketéři přímo z agentury Allset. Připrav se na kurz plný praktických poznatků a zkušeností. Žádná zbytečná teorie a „vata“.
Lektorka sociálních sítí a influencerka
Eliška-Jana Auer
Eliška řídí v Allsetu tým Social media, školí pro #Holkyzmarketingu, mentoruje vlastní klienty a její fanouškovská základna na sociálních sítích přesahuje 120 tisíc followers. Za 6 let v on-line marketingu strávila nad tvorbou značek tisíce hodin a pod rukama jí prošly desítky klientských účtů.
Zakladatel a CEO
Michael Beran
Michael celou firmu budoval od samotných základů bez externích investic a nyní je majitel a investor více projektů. Podniká již 9 let a jeho specializace je kromě marketingu i v HR a salesu. Proto přináší strategický pohled a vnáší do kurzu praktičnost a podnikatelské myšlení.
Head of PPC
Christian Třeba
Christian v naší agentuře drží nadhled nad PPC reklamou u každého klienta a dohlíží na to, aby vše šlapalo jako hodinky a klienti byli spokojení. Za posledních 6 let mu pod rukama prošly desítky malých, středních i nadnárodních firem, pro které zastřešoval vše od tvorby celkové strategie až po její exekuci.
Fotograf a influencer
Jan Auer
Honza má k tvorbě velmi blízko. Nejen proto, že se živí jako profesionální fotograf, ale především je taky úspěšný influencer. Nechá tě proto nahlédnout do oblasti influencer marketingu, ve které plave jako ryba ve vodě.
Za co nás chválí naši klienti?
Jestli jste si mysleli, že pro vlastnosti jako elegance, rychlost, spolehlivost, velká paměť a profesionalita, musíte mít nový produkt od Applu, tak to jste ještě nespolupracovali s Eliškou.
V Allsetu se umí nacítit do projektů lidí, se kterými spolupracují, pochopit, co potřebujete a posunout vás na úplně jinou úroveň (o které jste ani netušili, že lze). Navíc chválím osobní a přátelský přístup.