PR a vztahy s médii

Přemýšlíte, jak vaši značku komunikovat a jaké komunikační strategie použít? Chcete být vidět v médiích? Potřebujete očistit své firemní jméno nebo se vám prostě jen nedaří zapsat se vaší cílové skupině pod kůži? Zapracujte na PR!

REPUTACE

Ne nadarmo se říká, že pověst má člověk jen jednu. U firmy to platí právě tak. Dobré jméno vám může hodně pomoci, to špatné zase hodně zavařit. Dáte-li si na reputaci záležet, zvýšíte hodnotu vaší firmy na trhu i vaši vyjednávací pozici s klienty i se zaměstnanci.

VIDITELNOST

Sebelepší produkt či služba se nedočká uznání, dokud nebude dostatečně na očích. Vhodným výběrem médií a správně zvolenou komunikační strategií dokážete vaši firmu opakovaně dostat k adekvátnímu publiku. I digitální doba nabízí PR nové možnosti. Využijte ji.

KOLEKTIV

Aby byla vaše firma úspěšná, nelze myslet a komunikovat  jen navenek. Každý jeden zaměstnanec vaší firmy se na jejím obrazu nedílně podílí. Je spokojený a motivovaný? O firemní prosperitě rozhoduje i loajalita a přízeň těch, kteří s vámi na vaší vizi denně pracují.

Dnešní PR není jen o psaní tiskových zpráv, PR článcích a tiskových konferencích. Přibývá formátů a médií, která lze pro vztahy s veřejností a médii využít. Pomůžeme vám najít tu nejlepší cestu pro vás. Jak?

Proces spolupráce


1. Nejprve se důkladně poznáme. Abychom věděli, jak váš brand úspěšně komunikovat, musíme dobře znát vaší vlastní filozofii a výhody.

2. Po společném stanovení cílů poznáme také vaší cílovou skupinu. Provedeme analýzu trhu a připravíme kompletní komunikační strategii.

3. Dle rozpočtu vám vytvoříme časový a finanční plán na míru, zpracujeme veškeré materiály pro média a zorganizujeme potřebná setkání.

4. Zajistíme vám publicitu v onlinu i offlinu. Dostaneme vás do všech rádií a televizí v České republice, lifestyle magazínů i zpravodajských titulů.

5. Máte nový výrobek či službu? Chcete pro stávající produkt nové publikum? Zpropagujeme uvedení na trh a oživíme zastaralé sdělení.

6. Náš kreativní tým se postará o celkovou tvorbu komunikačních kampaní. Od milionového nápadu až po vaší spokojenost nad zaslánými reporty.

7. Jste korporátní firma či instituce? Pomůžeme vám nastavit interní i externí komunikaci, předat vaše poslání a budovat důvěru i kredibilitu.

8. V případě nečekaných problémů převezmeme krizovou komunikaci do svých rukou a postaráme se o opětovné napravení vaší dobré pověsti.

Možná se vám o PR stará asistentka, pokud jste ale četli pozorně, víte, proč by to měl být odborník. Nepodceňte interní ani externí PR. Zanedbání toho či onoho se nemusí vaší firmě vůbec vyplatit.