Influencer marketing

Influencer marketing se stává jednou z nejefektivnějších forem online reklamy. Největší světové firmy investují do influencerů velkou část svých rozpočtů a jejich investice se jim několikanásobně vracejí. Nebojte se digitální doby, využijte virální marketing.

AUTENTICITA

Prostředí internetu firmám nabízí nové možnosti a způsoby, jak prolomit bariéru mezi zákazníky a klienty. Dejte váš produkt nebo službu kvalitnímu influencerovi a máte vyhráno. Autentické reklamě totiž uvěří až 90 % lidí, zatímco té klasické jen přes 30.

RELEVANCE

Představte si influencera se sto tisícovým publikem, jehož oblast zájmu je podobná té vaší. Co se stane ve chvíli, kdy bude propagovat váš brand? Síla dosahu způsobí, že se váš produkt nebo služba dostane mezi sto tisíc relevantních lidí, kteří možná nakoupí.

NÁVRATNOST

Téměř 80% světových značek si na influencer marketing vyčleňuje část svého rozpočtu. Výše globálních investic meziročně roste zhruba o 30 %, průměrná návratnost těchto investic je 685%. Nebojte se investovat, každým rokem jdou čísla samozřejmě nahoru. 

Nelámejte si hlavu nad tím, jak získat více followers neboli sledujících na Instagramu ani nad tím, kde najít toho pravého makro nebo mikro influencera. Od toho jsme tady my. Známe trh i trendy v influencer marketingu a víme, jak vlivu influencerů využít.

Proces spolupráce


1. Setkáme se vámi a vyslechneme si vaši filozofii. Do práce se pustíme, až když plně pochopíme vaše potřeby.

2. Na základě vašich požadavků provedeme analýzu trhu konkurentů, influencerů a dané cílové skupiny.

3. Společně vybereme vhodného makro nebo mikro influencera, který bude sdílet vaše vize a hodnoty.

4. Vyjednáme za vás podmínky spolupráce a nastavíme časový i finanční plán, který si společně odsouhlasíme.

5. Zvolíme vhodný marketingový kanál, který bude relevantní k vašim marketingovým cílům i samotnému sdělení.

6. Dohlédneme na plnění podmínek, na kvalitu slíbených výstupů i na míru dosahu k určenému publiku.

7. Získáme pozornost fanoušků a sledujících a jejich kontakty, které můžete dále marketingově využít.

8. Ukážeme vám výsledky a reporty, abyste viděli, že se vám vklady vrací tak, jak všechny strany slíbily.

Prodáváte párátka z mosazu nebo permanentky na masáže pro psy? Najdeme i vaše publikum. Spolupráce s influencerem vám pomůže i při krizové komunikaci a přípravě crosskanálových kampaní. Dosáhněte zajímavých výsledků a předčite vaše číselná očekávání.