Jednotlivé balíčky kurzu

Máš již zkušenosti v určité oblasti marketingu a potřebuješ si doplnit pouze konkrétní část?

Zakup si moduly přesně podle své preference. Pokud si lámeš hlavu s tím, jak je poskládat, mrkni na nachystané balíčky.

Balíček 1: Úvod do marketingu na sociálních sítích

Než začneš tvořit obsah na sociální sítě nebo targetovat své potenciální zákazníky prostřednictvím reklam, je potřeba začít od základů. Jen tak totiž pochopíš, jak nad strategií a samotným obsahem přemýšlet. Proto jsme pro tebe připravili modul, který ti nejen detailně představí jednotlivé sociální sítě, ale zároveň odpoví na otázky, jak postupovat při tvorbě brandu, co je to pozicování, tonalita nebo proč se vůbec vyplatí do značky investovat.

Obsah balíčku:

Modul 2: Marketingové myšlení a principy

V tomto modulu ti vysvětlíme základní marketingové principy. Odpovíme na otázky, jak poznáš funkční web, co je marketingový princip STDC nebo co všechno může zákazníka ovlivnit při jeho cestě k nákupu.

Modul 3: Specifikace brandu

Myslíš si, že značka je pouze název a logo? To jsi na omylu. Zde si ukážeme, co všechno v myslích zákazníků utváří ucelený obraz brandu.

Modul 4: Sociální sítě v kostce

Nejprve si osvojíš základní specifika sociálních sítí a následně se vrhneš do modulu zaměřeného na detail platformy FB, IG, LiN, TT, YT i X (Twitter).

Jaké materiály na tebe čekají:

  • Specifikace brandu
    Tonalita značky, Komunikační manuál, Definice brandu
  • Marketingové myšlení a principy
    Vstupní marketingový brief, Funnel STDC
  • Sociální sítě v kostce
    Manuál správně nastaveného profilu pro FB, IG, LiN, TT, YT i X (Twitter)
  • Doporučené marketingové publikace

Balíček 1

Úvod do marketingu na sociálních sítích

1 900 Kč

30 denní garance vrácení peněz

Balíček 2: Jak vytvořit strategii pro sociální sítě

Díky kombinaci těchto modulů už nebudeš muset přemýšlet, co nasdílet na sociální sítě. Dokážeš určit, jaká sociální síť je vhodná pro tvé podnikání, zvolíš si tón komunikace, cíle, USP's, cílovou skupinu, a nakonec zvládneš připravit i relevantní obsahový plán. 

Obsah balíčku:

Modul 4: Sociální sítě v kostce

Nejprve si osvojíš základní specifika sociálních sítí a následně se vrhneš do modulu zaměřeného na detail platformy FB, IG, LiN, TT, YT i X (Twitter).

Modul 6: Strategie

Důležité je si také vysvětlit, že marketingové aktivity nestojí samostatně, ale vzájemně se doplňují, a proto je důležité umět je strategicky uchopit, propojit a naplánovat.

Modul 7: Obsahové pilíře a obsahový plán

Obsahové pilíře, aspekt, díky kterému snadno sestavíš konkrétní obsahový plán tak, aby naplnil přesně to, co od sociálních sítí očekáváš.

Jaké materiály na tebe čekají:

  • Strategie
    Cílová skupina: šablona + ukázka, Analýza konkurence: šablona + ukázka, Styl komunikace, USP & UVP: šablona + ukázka, Cíle komunikace: ukázka
  • Obsahové pilíře a Obsahový plán
    Obsahové pilíře: šablona + ukázka, Obsahový plán: šablona, Významné marketingové dny na celý rok
  • Manuál správně nastaveného profilu
    pro FB, IG, LiN, TT, YT i X (Twitter)
  • Doporučené marketingové publikace

Balíček 2

Jak vytvořit strategii pro sociální sítě

3 900 Kč

30 denní garance vrácení peněz

Balíček 3: Jak na Instagram

Otevři dveře do světa Instagramu. V tomto modulu ti ukážeme, jak jej využít na maximum. Nejprve získáš potřebné know-how o samotné platformě a tipy na sběr followers či prodej. Následně si vytvoříš vlastní social media strategii a navazující obsahový plán. Nakonec na tebe čeká detailní seznámení s influencer marketingem, který se ti bude při práci s Instagramem náramně hodit!

Obsah balíčku:

SoMe v kostce: Instagram

Otevři dveře do světa Instagramu. V tomto modulu ti ukážeme, jak jej využít na maximum a pojmy jako reels, stories, carousel nebo GRID ti už nebudou cizí! Naučíš se nejen využívat formáty, ale získáš také tipy na sběr followers či prodej produktů či služeb.

Modul 5: Tipy pro práci se sociálními sítěmi

Zde odkrýváme naše vlastní recepty a věci z praxe, které používáme u našich klientů, ať už jde o práci s fanoušky či správu profilů.

Modul 6: Strategie

Důležité je si také vysvětlit, že marketingové aktivity nestojí samostatně, ale vzájemně se doplňují, a proto je důležité umět je strategicky uchopit, propojit a naplánovat.

Modul 7: Obsahové pilíře a obsahový plán

Obsahové pilíře, aspekt, díky kterému snadno sestavíš konkrétní obsahový plán tak, aby naplnil přesně to, co od sociálních sítí očekáváš.

Modul 12: Influencer marketing

Už víš, jak zařadit sítě či PPC reklamy do efektivního marketingového mixu. Poslední modul ti ukáže, jak uchopit spolupráci s influencery od tvorby briefu až po strategii kampaně.

Jaké materiály na tebe čekají:

  • Strategie
    Cílová skupina: šablona + ukázka, Analýza konkurence: šablona + ukázka, Styl komunikace, USP & UVP: šablona + ukázka, Cíle komunikace: ukázka
  • Obsahové pilíře a Obsahový plán
    Obsahové pilíře: šablona + ukázka, Obsahový plán: šablona, Významné marketingové dny na celý rok
  • Instagram
    Modelové příspěvky, Manuál správně nataveného profilu
  • Influencer marketing
    Typy spoluprací, Vzor smlouvy s influencery, Ukázka briefu pro influencer kampaň, Strategie pro influencer kampaň
  • Doporučené marketingové publikace

Balíček 3

Jak na Instagram

4 900 Kč

30 denní garance vrácení peněz

Samostatné moduly

Modul 2: Marketingové myšlení a principy

V tomto modulu ti vysvětlíme základní marketingové principy. Odpovíme na otázky, jak poznáš funkční web, co je marketingový princip STDC nebo co všechno může zákazníka ovlivnit při jeho cestě k nákupu.

Modul 3: Specifikace brandu

Myslíš si, že značka je pouze název a logo? To jsi na omylu. Zde si ukážeme, co všechno v myslích zákazníků utváří ucelený obraz brandu.

Modul 4: Sociální sítě v kostce

Liky, sdílení, retweety, stories nebo třeba reels - v tomto modulu si posvítíme na pojmy a práci s šesti největšími sociálními sítěmi v České republice, jimiž jsou Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, TikTok a X (Twitter).

Modul 5: Tipy pro práci se sociálními sítěmi

Co je to community management? Jak si poradit s hatery? Vybudovat komunitu nebo efektivně recyklovat obsah? Zde odkrýváme vlastní recepty a know-how z praxe, které aplikujeme u našich klientů.

Modul 6: Marketingová strategie

Důležité je si také vysvětlit, že marketingové aktivity nestojí samostatně, ale vzájemně se doplňují, a proto je důležité umět je strategicky uchopit, propojit a naplánovat.

Modul 7: Obsahové pilíře a obsahový plán

Prodlouženou rukou strategie je obsahový plán. Proto si ukážeme, z jakých pilířů se tvůj obsah může skládat a jak naplánovat jeho sdílení, aby se naplnily stanovené cíle.

Modul 8: Textace na SoMe

Není psaní jako psaní. Tento modul ti ukáže, jak ovládnout textaci pro sociální sítě a další online komunikaci. Neboj, jde se to naučit. Nudným příspěvkům už odzvonilo!

Modul 11: Výkonnostní reklamy

Nedílnou součástí efektivního marketingu je v dnešní době výkonnostní reklama, která má mnoho podob a způsobů využití. Proto je doslova klíčové ji správně nastavit a zacílit. My se společně podíváme na Google Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads i Business manager.

Modul 10: Nástroje na plánování a vyhodnocování

Jestli něco opravdu usnadní a zefektivní práci, pak jsou to nástroje na plánování a vyhodnocení obsahu. A report je zase klíčový pro dlouhodobé zlepšení komunikace na sociálních sítích.

Modul 11: Výkonnostní reklamy

Nedílnou součástí efektivního marketingu je v dnešní době výkonnostní reklama, která má mnoho podob a způsobů využití. Proto je doslova klíčové ji správně nastavit a zacílit. My se společně podíváme na Google Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads i Business manager.

Modul 12: Influencer marketing

Už víš, jak zařadit sítě či PPC reklamy do efektivního marketingového mixu. Poslední modul ti ukáže, jak na spolupráci s influencery od tvorby briefu až po strategii.

Samostatné moduly

Marketingové myšlení a principy

V tomto modulu ti vysvětlíme základní marketingové principy, na kterých budeš dále stavět, ať už půjde o vymýšlení strategie, tvorbu obsahu či nastavování reklam.
Více informací →

Specifikace brandu

Myslíš si, že značka je pouze název a logo? To jsi na omylu. Zde si ukážeme, co všechno v myslích zákazníků utváří ucelený obraz brandu.

Sociální sítě v kostce

Liky, sdílení, retweety, stories nebo třeba reels - v tomto modulu si posvítíme na pojmy a práci se šesti největšími sociálními sítěmi v České republice, jimiž jsou Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, TikTok a X (Twitter).
Více informací →

Tipy pro práci se sociálními sítěmi

Zde odkrýváme naše vlastní recepty a věci z praxe, které používáme u našich klientů, ať už jde o práci s fanoušky či správu profilů.

Strategie pro sociální sítě

Důležité je si také vysvětlit, že marketingové aktivity nestojí samostatně, ale vzájemně se doplňují, a proto je nezbytné umět je strategicky uchopit, propojit a naplánovat.

Obsahové pilíře a obsahový plán

Prodlouženou rukou strategie je obsahový plán. Proto si ukážeme, z jakých pilířů se tvůj obsah může skládat a jak naplánovat jeho sdílení, aby se naplnily stanovené cíle.

Copywriting

Není psaní, jako psaní. Tento modul ti ukáže, jak ovládnout copywriting pro sociální sítě a další online komunikaci. Neboj, jde se to naučit. Nudným příspěvkům už odzvonilo!
Více informací →

Grafika

Vizuál je první věc, která podvědomě zapůsobí na člověka. Hezky promyšlený banner či fotka dokáže zastavit nekonečné scrollování feedem a získat nového sledujícího nebo zákazníka. Canva je skvělý nástroj, který ti s tvorbou vizuálu pomůže.
Více informací →

Nástroje na plánování a vyhodnocování

Jestli něco opravdu usnadní a zefektivní práci, pak jsou to nástroje na plánování a vyhodnocení obsahu. A report je zase klíčový pro dlouhodobé zlepšení komunikace na sociálních sítích.

Výkonnostní reklamy

Nedílnou součástí efektivního marketingu je v dnešní době výkonnostní reklama, která má mnoho podob a způsobů využití. Proto je doslova klíčové ji správně nastavit a zacílit. My se společně podíváme na Google Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads i Business manager.
Více informací →

Influencer marketing

Už víš, jak zařadit sítě či PPC reklamy do efektivního marketingového mixu. Poslední modul ti ukáže, jak uchopit spolupráci s influencery od tvorby briefu až po strategii kampaně.
Více informací →

Co ti kurz přinese

Nejsme jen další agentura, co školí. Především děláme sami marketing - a to nás živí. Předáme ti nejen základy pro úspěšný marketing, ale také odhalíme naše interní know-how strategie a techniky, díky kterým jsme pomohli uspět a vyrůst spoustě našich klientům.

Osvojíš si nejen strategické marketingové myšlení,

ale i kreativitu pro tvorbu obsahu a výkonnostní kampaně

Naučíš se praktické dovednosti a postupy, které můžeš okamžitě použít při své práci

Naučíš se těžit z propojení různých marketingových sítí, kanálů a nástrojů

Zorientuješ se v práci s daty a v analýze výsledků,

což je klíčové pro zlepšování marketingových kampaní

Získáš manuály, vzory, šablony, tipy a nástroje, které ti ušetří čas a zlepší tvou efektivitu

Díky kurzu budeš schopen marketingové kampaně vytvářet a vést samostatně

Otevřeme ti přístup k unikátní síti odborníků, kteří ti rádi poradí a nasdílí zkušenosti

Zorientuješ se v tom, jak efektivně pracovat s nastupujícími marketingovými trendy

Kdo tě bude školit?

Kurzem tě provedou profesionální marketéři přímo z agentury Allset. Připrav se na kurz plný praktických poznatků a zkušeností. Žádná zbytečná teorie a „vata“.

Lektorka sociálních sítí a influencerka

Eliška-Jana Auer

Eliška řídí v Allsetu tým Social media, školí pro #Holkyzmarketingu, mentoruje vlastní klienty a její fanouškovská základna na sociálních sítích přesahuje 120 tisíc followers. Za 6 let v on-line marketingu strávila nad tvorbou značek tisíce hodin a pod rukama jí prošly desítky klientských účtů. 

Zakladatel a CEO

Michael Beran

Michael celou firmu budoval od samotných základů bez externích investic a nyní je majitel a investor více projektů. Podniká již 9 let a jeho specializace je kromě marketingu i v HR a salesu. Proto přináší strategický pohled a vnáší do kurzu praktičnost a podnikatelské myšlení.

Head of PPC

Christian Třeba

Christian v naší agentuře drží nadhled nad PPC reklamou u každého klienta a dohlíží na to, aby vše šlapalo jako hodinky a klienti byli spokojení. Za posledních 6 let mu pod rukama prošly desítky malých, středních i nadnárodních firem, pro které zastřešoval vše od tvorby celkové strategie až po její exekuci.

Fotograf a influencer

Jan Auer

Honza má k tvorbě velmi blízko. Nejen proto, že se živí jako profesionální fotograf, ale především je taky úspěšný influencer. Nechá tě proto nahlédnout do oblasti influencer marketingu, ve které plave jako ryba ve vodě. 

Za co nás chválí naši klienti?

Jestli jste si mysleli, že pro vlastnosti jako elegance, rychlost, spolehlivost, velká paměť a profesionalita, musíte mít nový produkt od Applu, tak to jste ještě nespolupracovali s Eliškou.
Lucie Eon VonchitzkiLife mentor & motivation coach
V Allsetu se umí nacítit do projektů lidí, se kterými spolupracují, pochopit, co potřebujete a posunout vás na úplně jinou úroveň (o které jste ani netušili, že lze). Navíc chválím osobní a přátelský přístup.
Jiří VosýnekZakladatel Jídlo Baví

Nejčastější dotazy

Je kurz vhodný pro úplné začátečníky?

Ano, samozřejmě. I když je výhodou mít v marketingu alespoň základní přehled, v kurzu se bez problému zorientuje i úplný začátečník.

Jak dlouho budu mít ke kurzu přístup?

Ke všem videím a materiálům budeš mít doživotní přístup, takže si ho můžeš projít svým vlastním tempem.

Jaké materiály během kurzu obdržím?

Získáš přístup k video lekcím, šablonám, návodům a dalším užitečným materiálům, které ti pomohou v praktické aplikaci nových znalostí a dovedností.

Jak rychle mohu absolvovat kurz?

Kurz je navržen tak, aby byl samostatný a přizpůsobitelný. Můžeš si ho projít vlastním tempem, ať už rychleji nebo pomaleji.

Budu potřebovat speciální software nebo nástroje?

Většina obsahu a tipů je postavena na dostupných online nástrojích, ale zmiňujeme i některé placené programy. Vždy máte více alternativ a co se rozhodnete využívat v praxi, je již na tobě.

Co děláme pro naše klienty, když netočíme kurzy

Konzultace

Máš další otázky nebo chceš probrat svůj aktuální marketing?

Focení

Potřebujete kvalitní fotky na sociální sítě, web, e-shop či někam jinam?

Videoprodukce

Zařídíme kompletní produkci videí, ať už pro Youtube, web, Instagram či TikTok.

Grafika

Uděláme nové logo, brand manuál či sadu šablon v Canvě, které můžeš sám používat.

PPC kampaně

Pomocí PPC reklamy oslovíme zákazníky, kteří chtějí koupit tvé produkty či služby.

Web development

Postavíme ti web, který bude moderní, atraktivní a hlavně prodejní.

SEO optimalizace

SEO optimalizace zaručí, aby tvé produkty a služby ve vodách internetu všichni rychle našli.

Influencer marketing

Osobní doporučení má stále největší sílu, hlavně když je cílené na desítky tisíc lidí.

Máš nějaké specifické požadavky?

Školení na míru

Chceš osobní seminář přímo ve tvé firmě, workshop na eventu, či jinou formu školení, které obsahově staví na našem kurzu? Rádi to pro tebe vymyslíme.

Dlouhodobá spolupráce

Máš zájem o marketingové služby či jinou formu spolupráce mezi tebou a naší agenturou? Věříme, že vymyslíme win-win partnerství.

Osobní konzultace

Chceš se poradit a probrat cokoliv z marketingových aktivit nebo jít do hloubky toho, jakou roli hraje marketing pro tvůj byznys? Rádi si na to společně sedneme.